جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آگهی شماره 5259 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

۴۲ بازديد
خرید فوری امتیاز وام بانک رسالت در شهرستان آذرشهر استان آذربایجان شرقی
مبلغ : 77 میلیون تومان
شهر : آذرشهر
کارمزد : 2 درصد
تعداد قسط : 47 ماه
نحوه معامله : مراجعه حضوری
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

اندوخته اجتماعی
طرح ۳ در یک هم تا حدود زیادی مشابه با طرح ۲ در یک و شرایط آن مشابه با وام میلیونی بانک مهر ایران است. به این ترتیب که شما با یک بار افتتاح حساب و سپرده گذاری، امکان دریافت سه بار وام را خواهید داشت. اولین وام حداکثر تا سقف سپرده گذاری شما خواهد بود و داری سود ۱ درصد است. دومین وام ۵۰ درصد واریزی شما و حداکثر تا سقف ۵۰ میلیون و با سود ۴ درصد خواهد بود. مهلت بازپراخت تمام این تسهیلات هم حداکثر ۶۰ ماه می باشد.
بانک مهر به عنوان یکی از بانک های قرض الحسنه کشور، سالانه مبالغ زیادی با عنوان تسهیلات قرض الحسنه در اختیار اشخاص نیازمند و کم برخوردار قرار می دهد. متقاضیان استفاده از تسهیلات این بانک، باید با انواع وام بانک مهر ایران ۱۴۰۲ آشنایی داشته و از شرایط دریافت آن ها مطلع باشند؛ این گونه می توانند شرایط خود را با شرایط مورد نیاز مطابقت داده و نسبت به دریافت وام مورد نظر اقدام کنند. در این جا لیست کاملی از طرح های تسهیلاتی مختلف بانک مهر ارائه دادیم تا داوطلبان اطلاعات کاملی در این رابطه به دست آورند؛ هم چنین شرایط وام بانک مهر ایران را در هر طرح بررسی کردیم تا قبل از ثبت درخواست، از دارا بودن شرایط لازم مطمئن شوید. دقت داشته باشید که سقف تسهیلات این بانک در طرح های گوناگون متفاوت است؛ با این حال، حداکثر مبلغ تسهیلات بانک مهر ایران برای اشخاص حقیقی ۲۰۰ میلیون و برای اشخاص حقوقی ۵۰۰ میلیون تومان اعلام گردیده است.
حمایتی فرد حقیقی
این مورد هم یکی از طرح های بانک مهر است که امکان دریافت وام ۱۵۰ میلیون و وام میلیونی بانک مهر ایران را برای شما فراهم می کند. در واقع همان طور که از نام آن هم پیدا است، شما با یک بار افتتاح حساب می توانید دو مرتبه از این بانک وام بگیرید. به این ترتیب که بلافاصله پس از افتتاح حساب، امکان دریافت وام تا مبلغ ۱۰۰ درصد سپرده خود را خواهید داشت. این وام نیازی به ارائه ضامن نداشته و با سود ۱ درصد ارائه می شود. سقف آن نهایتا ۱۵۰ میلیون و مهلت بازپرداخت تا ۶۰ ماه به انتخاب مشتری خواهد بود.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.